2008/04/03

Sköna vår!

Det verkar som att våren har kommit på riktigt här i Linköping.
I allafall tilfälligt.
Jag litar inte riktigt på att den är här för att stanna ännu, även om jag innerligt
hoppas, hoppas, hoppas.
Det är lite lustigt hur jag varje år blir överraskad och förvånad när solen kommer fram och värmer för första gången. Jag hinner liksom glömma varje vinter att det faktiskt kommer att bli lite varmare, lite ljusare och lite bättre för varje dag av vårmånaderna som går.


Så hur firar man vårens ankomst bäst om man heter Tess då?
Jo, det gör man ju såklart med att köpa ett par nya vårskor!!


Såklart var de billiga (jag är ju trots allt student!) och såklart matchar de sjalen jag köpte i början på året PERFEKT!! åhh...jag är så nöjd. Det är skönt när det är så lite i livet som gör det ibland...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fiiiina skor, jag vill också ha!