2008/04/10

Better get to livin'

Idag var det sovmorgon på schemat. Precis vad jag behövde...och alltid skulle behöva! Det är skönt att vakna klockan 6 och titta på klockan och veta att man kan somna om och sova åtminstonde till kl 9. Och det var precis vad jag gjorde idag även om jag till och med då kände motvilja till att vakna eftersom jag i drömmens land befann mig på varmare breddgrader på obestämd tid. Tänk om det ändå vore så...

Jaja, nu är jag här i ett grått Linköping och på schemat för kvällen står overallsinvigning och sedan kravall, med allt vad det innebär!
Så nu är det snart dags att ta på sig lite varma, oömma kläder och hoppa i overallen...

Ur högtalarna strömmar Better get to livin'...för det är dagens låt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Better get to Livin´är ALLA dagars låt! Jag lysnnar på den varje morgon på väg till jobbet... Två gånger om det känns extra tungt.
Hoppas ni bleb smutsiga på invigningen!
x