2008/04/12

Du är vad du äter

Så var det lördag.
Hade tänkt att få mycket gjort idag, plugg och så. Men jag sov alldeles för länge och sen kom I och M och A och vi fixade det sista på kostymerna. Efter det har jag mest lallat runt...Jag har i och för sig varit duktig och äntligen lagat ett par jeans och en kofta samt sytt på några märken på overallen. Men duktigare än så blir det nog inte idag...

Magen börjar kurra nu och ikväll blir det pizza och film: Guldkompassen, hemma hos I.
Om jag hade varit med i tv-programmet "Du är vad du äter" hade nog mitt bord sett ganska äckligt ut efter denna vecka: Tre pizzor, tre korv med bröd, 3 x 100 g chockladkakor, två chockladbollar och lite "riktig" mat utöver...usch, usch, usch...men gott, gott, gott!

Nästa vecka blir det ordning igen...Då kommer jag äntligen hinna gå till gymmet. Längtar redan till torsdagens BodyJam!!

Nu ska regnkläderna fram.
I morse var det till och med snöblandat regn. Hallå våren?! Kom tillbaka... snälla!!!

Inga kommentarer: