2008/04/15

Jag vill också åka till Australien...

Har precis kommit hem från M där jag överlämnade en liten present till Å som han ska ta med sig till henne i Australien.

ÅÅÅHHHH vad gärna jag skulle vilja åka med!!!!!!

Det är nästan så att jag funderar på att strunta i de kommande två veckorna (7 dagar VFU kan man ju alltid ta igen...) och åka raka vägen in till stan i morgonbitti och köpa mig en flygbiljett till på torsdag and leave this place behind...

ah, suck...

Idag gick vi, jag och I, på två utav tre föreläsningar. Vi skippade den som började kl 13 och åkte hem till mig för lunch och några avsnitt Sex & the City istället. Sedan en sväng in till H&M där jag inhandlade ett nytt halsband och öronhängen. I morse när jag skulle klä på mig insåg jag nämnligen att jag saknade ett silvrigt halsband i min samling...öronhängerna matchade så de fick liksom hänga med för den sakens skull.

Ikväll har jag faktiskt fått liiiite, liiite pluggat...motivationen och effektiviteten går inte på högvarv direkt. Men i morgon......


Inga kommentarer: