2008/04/09

Glamour

Äntligen ser mitt kök ut som ett kök igen! Jag fick till och med ett skåp över efter att jag ställt in allt...utan att slänga något! Men det tog sin tid vill jag lova. Först igår kväll var det klart att använda igen och det firade jag med att steka pannkakor...Inte så festligt kanske, men mjölken gick ut den 7:e så det kändes som det enda rätta!















Snart ska jag äntligen ta mig tid att titta på Glamour. Hann bara se Thornes snyft tal i rättssalen igår (inte ett öga torrt här inte!), så
det blir spännande att se hur domen faller mot stackars Taylor idag...eller...spännande och spännande?! Det är kanske att ta i. Jag vet ju att hon kommer bli friad. Jag menar, konstigare saker har ju hänt henne i serien det senaste året.

Sen tänkte jag spendera kvällen med att laga chilli con carne och fiskgryta och fylla frysen med matlådor samt att läsa in mig lite på infusion/transfusion inför morgonens färdighetsträning.

Det är skönt att vardagen infunnit sig igen!!

Inga kommentarer: