2008/06/24

Lååååång dag

14 timmars jobbedag...det är nästan omänskligt.
Jag är trött men samtidigt för uppe i varv för att kunna sova.
Fasade lite för att vara på jobbet i så många timmar....men det gick trots allt bra...skönt att kvällen var lugn.

Resten av veckan blir mest jobb. Och det känns helt okej. Vad ska man annars göra? Vädret är ju inte precis det bästa. Blåst och regn och mera blåst och lite åska...usch och fy...man skulle kunna tro att det är september...

Nu ska jag läsa en stund i Paulo Cohelho's : Vid floden Piedra satte jag mig ned och grät. Har kommit halvvägs och tycker än så länge väldig mycket om den...

(Svar till D. Jägmästarevägen är ju också fint...kanske att vi skulle kunna ha det som sommarbostad? Jag menar, med tanke på våra vårdlöner så är det ju inga problem att ha två bostäder!)

Inga kommentarer: