2008/05/11

Plugg, solning och the King.

(Sorry, won't write this one in english...)

Helgen har bjudit på sommarväder och jag har spenderat dagarna tillsammans med I i Trädgårdsföreningen och förenat nytta med nöje: solning och eximinationsplugg. Har lyckats få lite färg samtidigt som jag känner mig liiiite, om än bara liiiite, säkrare på vad det är jag ska kunna på onsdag. Paniken har inte infunnit sig ännu...men jag har en känsla av att den kommer slå till hårt och brutalt i morgon...

Dagens låt blir en gammal sång från en av mina absoluta favorit: Elvis.
Förmodligen den finaste han har gjort...

"Maybe I didn't treat you
Quite as good as I should have
Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

You were always on my mind
You were always on my mind..."


Inga kommentarer: